|
strandje.nl Naaktstrandje Groene Ster Leeuwarden
|
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
zonaanbidster
|
Geplaatst: Di Dec 02, 2008 1:53 pm Onderwerp: verhuizing strandje....NOOIT !!!!!!!! |
|
|
waarom moeten wij de dupe worden van wat de gemeente wil en niet vragen aan de naturisten wat die er van vinden en dan tot een oplossing te komen.
wat de gemeente nu wil is dat wij als naturisme een heel klein strandje
toe bedeeld krijgen.....dat is niet genoeg voor ons allen.....en aan de andere kant van dat zelfde water worden er honden uit gelaten en die zwemmen daar in en doen ook behoefte in het water....BRR en daar mogen wij dan in zwemmen BAH
gemeente denk eens na.......hoe zou U dat vinden?????
het groene ster gebied is zoooo groot en nu moeten wij als kleine groep
ons plekje ook nog inleveren...BELACHELIJK.
het moet toch anders kunnen en samen tot een oplossing komen.!!!!!!!!
groetjes zonaanbidster _________________ leven en laten leven |
|
| Terug naar boven |
|
 |
karpervisser
|
Geplaatst: Di Apr 14, 2009 3:47 pm Onderwerp: |
|
|
Hallo, ff voorstellen; Ik ben een karpervisser die veel in het groenestergebied te vinden is, niet alleen om te vissen, maar ook om te recreeren (met vrouw en kinderen). Ik durf wel te zeggen dat ik het gebied ken als mijn broekzak. Omdat ik dus graag in het gebied aanwezig ben, gaat het me dan ook erg aan het hart dat de gemeente het weer opnieuw wil gaan indelen. Hier ben ik dus ook geen voorstander van.
Maar nu wil ik graag een paar dingen hier kwijt m.b.t. HET STRANDJE;
Ik ben ook afgelopen winter regelmatig even over het eilandje heen gelopen en heb er ook gevist. Het geen wat mij tot mijn grote ergernis opvalt is dat er op het eiland de meeste rommel per vierkantemeter ligt. Nergens ligt zoveel troep in de bosjes als daar, terwijl er toch genoeg prullebakken staan. Ik zal me niet uitlaten over wat voor troep het is, want dan stijgt het schaamrood me naar de kaken. En dan heb ik het niet over de achter gelaten surfplanken die nu weg liggen te rotten.
Dat naturisten een GOED plekje nodig hebben binnen het groenester gebied om te zonnen, zwemmen, kasteeltjes bouwen of wat dan ook , daar ben ik het ook helemaal mee eens. Ik vind ook niet dat het verplaatst zou moeten worden naar de dominees put. Vies water, vieze bodem en veel te wienig ruimte en zon. Met andere woorden geen optie.
Maar ik vind het strandje zoals het NU gebruikt wordt toch ook geen plek om het naakt recreeren daar te laten blijven. Dit zeg ik met betrekking op het uit zicht wat ik al een paar maal dit jaar gehad heb.
Mannen die naar het strandje komen om zich publiekelijk sexueel te laten bevredigen. En dit zorgt er voor dat HET STRANDJE in de volksmond toch een hele andere naam krijgt, nl HET HOMO EILAND.
Begrijp me niet verkeert. Ik heb niets tegen homo's of nudisten,een ieder zijn plekje en zijn dingetje, Maar zulke dingen horen niet thuis in een openbaar recreatiegebied. Dit wilde ik graag even kwijt.
Voor iedereen die zich wel netjes gedraagt in het gebied, ga zo door, houd het netjes en een hele mooie zomer toe gewenst.
Met vriendelijke groet
Karpervisser |
|
| Terug naar boven |
|
 |
jonnie_82
|
Geplaatst: Wo Mei 13, 2009 8:53 pm Onderwerp: |
|
|
Wat is het toch jammer dat er blijkbaar mensen zijn die er een zootje van maken. Maar mijn ervaringen op de punt van het strandje zijn echter heel anders. de mensen die daar recreeren ruimen voor zover ik heb gezien netjes hun afval op,nu staan daar ook prullebakken en ik weet niet precies waar die nog meer staan. Maar het is wel een feit dat de goeden onder de kwaden moeten lijden, want ik denk dat het merendeel gewoon netjes met het gebied omgaat. Ik hoop dat er het aankomende seizoen in ieder geval het tegendeel bewezen word.
groeten jonnie_82 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
|